Vi ger dig som kund funktionella och kreativa idéer för att förtydliga ditt företags identitet. Vi vill skapa en stolthet över att få vara en del av er organisation.
Bygga en känsla av samhörighet och genom en tyst kommunikativ idé stärka ert varumärke. Vi hjälper våra uppdragsgivare att välja bort, förenkla och förtydliga sig själv genom en genomtänkt profilering.
Helhetsleverantör inom yrkeskläder och företagsprofilering
House of Martens är en helhetsleverantör inom yrkeskläder och företagsprofilering. Hos oss får ert företag en egen kontaktperson som är väl insatt i er verksamhet och era behov. Genom att samla butik, tryckeri, marknad, ekonomi och ett av branschens största lager i samma byggnad, kan vi ge en kostnadseffektiv helhetslösning med hög service och snabba leveranser.


Lägg tiden där den gör skillnad
House of Martens äger varumärket GRAANT’S WORKWEAR och marknadsför en stor mängd andra varumärken.
Att sätta sig in i alla produkter vi erbjuder kräver tid, kunskap, erfarenhet och ständig uppdatering.
Vi hjälper er att sortera mellan alla varumärken och hitta rätt produkt och sortiment för er.
Ta kontakt med oss om du vill veta mer.
Simplicity in design and form
We’re just getting started
Letterpress fam meh edison bulb, glossier gastropub gluten-free disrupt tousled taxidermy food truck knausgaard live-edge. Tumblr celiac flannel mumblecore gluten-free everyday carry. Fixie kitsch wayfarers dream roof party craft beer salvia knausgaard franzen. Beard XOXO listicle, vaporware trust fund shaman cred.

Ett axplock av alla varumärken vi marknadsför.






















Nicole Williams
Company Director
"Profit in business comes from repeat customers; customers that boast about your product and service, and that bring friends."

Bjorn Gunnarson
Head of Design
"Loyal customers, they don’t just come back, they don’t simply recommend you, they insist that their friends do business with you."

Charlotte Banks
Research & Development
"You’ll never have a product or price advantage again. They can be easily duplicated, but a strong customer focus can’t be copied."

Sam Gallagher
Customer Support
"Get closer than ever to your customers. So close that you tell them what they need well before they realize it themselves."


In the press
